asPeirHNh

v 2.0

Archives

Blog tools

SYNC BLOGS page counter

Σε μια εποχή που όλα γίνονται για το χρήμα κάποιοι από μας παραμένουν μερακλήδες και ασχολούνται με πράγματα, τα οποία δεν έχουν αυτοσκοπό το κέρδος αλλά τη κοινωνική επαφή και τη ψυχική ευχαρίστηση. Αυτό είναι και το νόημα του graffiti μια νέα μορφή επικοινωνίας και για πολλούς μια μορφή έκφασης.
Το παρακάτω κείμενο περιγράφει μια πρωτοβουλία σημαντική για όσους ασχολούνται με graffiti, breakdancing, djing και mcing.


"Γεια σου φίλε μου.

Εάν βρέθηκες σε αυτήν την ιστοσελίδα σημαίνει πως αναζητάς την πραγματική ελευθερία έκφρασης.
Εμείς προσπαθούμε, όσο μπορούμε ακόμα, να την διατηρήσουμε.
Δεν είναι εύκολο… να το ξέρεις.
Απαιτεί πολύ μεγάλες θυσίες στις μέρες μας το να είσαι ο εαυτός σου και να εκφράζεσαι όπως επιθυμείς.

Με λένε Σεβαστιανό Θωμά και γεννήθηκα στις 17 Νοέμβρη 1982.
Δηλώνω παιδί που γράφει στίχους,αλλά όχι στιχουργός.
Δηλώνω παιδί που βάφει τοίχους,αλλά όχι ζωγράφος.
Δηλώνω επίσης παιδί που θα πεθάνει εάν του στερήσουν μια μέρα την ελευθερία του να εκφράζεται ελεύθερα.

Στις 24 Μαιου 2008 αποφάσισα σε τι θα αφιερώσω όλη μου την ζωή.
Στο όνειρο μου!
Από μικρός ήθελα να μπορώ να πηγαίνω σ’ έναν χώρο όπου θα έβρισκα πάντα κάποιους φίλους εκεί …
Θα αράζαμε, θα μιλούσαμε, θα διαβάζαμε, θα ακούγαμε μουσική, θα δημιουργούσαμε και θα μαθαίναμε για την ζωή.
Ένα 'στέκι' όπου θα πήγαινα μετά το σχολείο ή τα σαββατοκύριακα χωρίς
να ανησυχεί η μάνα μου για το που βρίσκομαι και το τι κάνω…
Κάποτε το λέγανε παιδική χαρά ή αλάνα. Τώρα το λένε "δρόμος που κρύβει κινδύνους".

Τα χρόνια πέρασαν και η μάνα μου δεν ανησυχεί πια για το πού «αλητεύω».
Είμαι 25 χρονών αλλά αυτό το μέρος ακόμα το ονειρεύομαι.
Δεν μπορώ να πραγματοποιήσω το όνειρο μου εάν δεν με βοηθήσεις κι'εσύ…
Γιατί να το κάνεις αυτό? Ίσως επειδή το όνειρο μου μοιάζει με κάποιο δικό σου
Ίσως επειδή το όνειρο μου κάνει τα παιδιά σου ευτυχισμένα.
Πιστεύω πως αν δώσουμε στα παιδιά μας αγάπη, τότε ίσως μπορέσουμε να ελπίζουμε
σ’ ένα καλύτερο μέλλον.

Μπορείς να βοηθήσεις με πολλούς τρόπους (ΟΧΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ).
Ο πιο απλός είναι να διαδώσεις αυτό το μήνυμα σε όσους θεωρείς πως θα θέλανε να βοηθήσουν.


Μη ξεχνάς!

Είναι όνειρο ζωής και δεν θα πραγματοποιηθεί από την μία μέρα στην άλλη, αλλά δεν είναι και απραγματοποίητο.

Εάν θέλεις να βοηθήσεις δεν έχεις παρά να με πάρεις τηλέφωνο για να βρεθούμε να τα συζητήσουμε. 6972268142

Χωρίς εσένα το όνειρο μου είναι ανύπαρκτο.

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
...ίσως να μην καταφέρω τίποτα, αλλά θα έχω προσπαθήσει!"




Πηγή: http://www.fullcolor.gr/html/homepage.html

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Recent Comments

Listen to radio stations...