asPeirHNh

v 2.0

Archives

Blog tools

SYNC BLOGS page counter

Με το παρών post, δε θέλω να το παίξω μάγκας, σομπράνης κοκ, απλά θα θέσω κάποια ερωτήματά μου. Αρχικά, τα συλληπητήριά μου για τον Χριστόδουλο και όλους τους υπόλοιπους που πέθαναν σήμερα.
Τελικά, πέθανε ή κοιμήθηκε ο Χριστόδουλος; Γιατί αν κοιμήθηκε, τότε είναι αθάνατος! Και αν αυτός είναι αθάνατος, τότε όλοι μας είμαστε αθάνατοι. Εκτός και αν ο Θεός που πιστεύω εγώ είναι τσάτσος και διαλέγει αυτός ποιους θα κάνει αθάνατους. Αν όμως το κάνει αυτό τότε τι αξία έχει η θρησκεία μου; Αν δεν το κάνει (να διαλέγει ποιοι θα είναι αθάνατοι!) τότε ποιος διαλέγει τους ρασοφόρους οι οποίοι λέγεται ότι είναι και απεσταλμένοι του θεού; Αν το κάνει ο Θεός, τότε θα είναι τρελός με τις ανωμαλίες που γίνονται από τους τράγους! Μάλλον, πρέπει να διαλέγονται μεταξύ τους...
Όσον αφορά τη μεταφορά του παπά στο εξωτερικό και το μόσχευμα, έχουμε δει κάτι παρόμοιο για έναν απλό άνθρωπο, έναν καθημερινό άνθρωπο; Αλλά ξέχασα, είναι αθάνατος και εμείς θνητοί. Μα αν είναι αθάνατος, γιατί δεν ξυπνάει να μας πει κανένα ανέκδοτο ή να κηρύξει το λόγο του Θεού; Γιατί δεν τον έκανε καλά ο Θεός μας; Μάλλον είναι θνητός (ωχ, αμάρτησα τώρα και πρέπει να αφοριστώ, θα το κάνω μόνος μου αργότερα γιατί βαριέμαι τώρα...). Και γιατί πρέπει να φιλάμε τα χέρια του κάθε ένα που υποστηρίζει πως είναι απεσταλμένος του Θεού; Κι εγώ αν θέλω, αφήνω γένια (GT πότε θα πάρουμε ξυραφάκια;), πηγαίνω 4-5 χρόνια σε ένα μοναστήρι και μετά χειροτονούμαι παπάς κοκ και είμαι απεσταλμένος του Κυρίου και μπορώ να βαφτίζω, να παντρεύω, να κηδεύω και να φοράω και string! Γιατί, έτσι δε γίνεται; Και στην τελική έχω και ΔΙΠΛΟ ΜΙΣΘΟ ρε 'σεις.
Γιατί ο Κύριος που ήρθε στη Γη, σύμφωνα με όσα με δίδαξαν στο σχολείο, ήταν ένας ταπεινός βοσκός, γιος ξυλουργού. Ούτε χρυσές μήτρες φορούσε στο κεφάλι, ούτε κάτι χαϊμαλιά φορούσε στο λαιμό του, ούτε είχε δικό του όχημα (γάϊδαρο τότε, MERCEDES σήμαρα). Ούτε δίσκο μου είχαν μάθει ότι έβγαζαν στο τέλος του κηρύγματος, που γινόταν σε αλάνες και όχι σε πολυτελέστατες εκκλησσίες, ούτε έκλεβε το παγκάρι (το έχουμε δει άπειρες φορές αυτό από παπάδες, ή μήπως όχι;)!
Τι να πω και τι να αφήσω...Τώρα θα μου πει κάποιος, γιατί ρε μ#λ%κ&, θα βαφτίσεις εσύ το παιδί σου στη λίμνη του χωριού σου; Η απάντησή μου είναι και βέβαια όχι. Γνώμη μου είναι πάντως ότι δεν πρέπει να κατασπαταλούνται τόσα εκατομμύρια σε κτίρια από τη στιγμή που η εκκλησσία είναι κοντά στο λαό και πόσο μάλλον στους νέους (;)!!! Γιατί δεν ανοίγει κέντρα νεότητας, γιατί δε χτίζει κοιτώνες αποτοξίνωσης για ναρκομανείς, γιατί δεν κάνει κάτι ρε παιδί μου για τους νέους (έχει τόσα κτίρια η εκκλησσία στην κατοχή της, που αν τα δεις στο χάρτη έιναι τα 3/4 της αττικής, μάλλον δεν της φτάνουν τα χρήματα που κερδίζει...); Α, ξέχασα, έχουμε το κατηχητικό! Και μετά αν είσαι και γλυκούλης σε περνάω και ένα χέρι...
Τελειώνοντας, θέλω να σας πω ότι είμαι χριστιανός ορθόδοξος (έχω και παλιά ταυτότητα αν θέλετε lol!) και ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν παπά. Πάω στην εκκλησσία κάθε Πάσχα, και ανάβω κάθε τόσο ένα κερί όποτε νιώθω την ανάγκη να το κάνω. Γενικά, πιστεύω στο Θεό σαν ύπαρξη και δεν το παίζω αναρχικός και όλα αυτά τα σέα...
Αυτοί είναι οι προβληματισμοί μου και τα ερωτήματά μου.
Σας βάζω και ένα quiz: "Ξέρετε γιατί φοράνε μαύρα οι παπάδες και όλοι οι ρασοφόροι γενικά;"

11 comments

  1. SRDNS  

    Tα μαύρα ράσα σημαίνουν πένθος για τα Πάθη του Κυρίου, πένθος για τις αμαρτίες τις δικές τους αλλά και τις αμαρτίες του κόσμου.

    Υ.Γ.: Και ξαφνικά για 5 μέρες ούτε που θα ξανακούσουμε για DVD και εκατομμύρια...

    Θεός συγχωρέσ’ τον.

  2. greek tv  

    Spetso-man, σου απαντάω στο βlog μου, οκ?
    Ελπίζω να μην σε πειράζει που θα παραπέμπω στο κείμενό σου;

  3. avakas  

    Συμφωνώ με τα όσα λες και καταλαβαίνω γιατί αγανακτείς.
    Απλώς αυτοί που πιστεύουν στα θεία και στις θρησκείες αυτά τα βρίσκουν προσβλητικά... και μάλλον είναι, για αυτούς.
    Θα έπρεπε όμως και να προσβάλλονται με την κοροϊδία που πέφτει και την υποκρισία εις βάρος τους. Άλλα λέει η βίβλος και άλλα κάνουν.
    Για αυτό και εγώ δεν πιστεύω σε θρησκείες και θεούς.
    Έτσι ούτε με κοροϊδεύουν, ούτε νιώθω προσβεβλημένος.
    Η ανάγκη για καλοσύνη, η αγάπη, η πίστη, βρίσκεται μέσα μου και όχι σε κάτι που μου λένε/επιβάλλουν.

  4. spetsos  

    @greek tv:
    Man, κανένα πρόβλημα. Ίσα-ίσα που πιστεύω πως πρέπει να ακούγονται απόψεις από παντού και να συνεργάζονται τα διάφορα blogs, όποτε αυτό είναι εφικτό

    @avakas:
    Mate avakas, δε ν(ο)ιώθω κορόϊδο από όλα αυτά, απλά πιστεύω- και συμφωνώ μαζί σου- πως η πίστη και όλα αυτά είναι μέσα στον καθένα μας και όχι σε ένα πτώμα που προσκυνάνε στη Μητρόπολη.

  5. Redgod  

    Σωστά τα λες ρε φίλε αλλα τα μαύρα πιστεύω ότι τα φοράνε για να κρύψουν αυτά που φορούν από μέσα τους...
    Καταλαβαίνεις τι εννοώ έτσι?
    Ζωή σε μας αλλά δεν νομίζω ότι θα γινόταν όσον αφορά δωρεάν μεταφορά στο εξωτερικό,πρώτος στη λίστα για μοσχεύματα κτλ...για έναν από μας!
    Εκεί είναι που τρελλαίνομαι!

  6. angelos  

    koimithike o arxiepiskopas ki emeis trexame gia agima apo pisw..
    i alitheia einai oti ektos ahinas vriskeis kai kalous ierwmenous..

  7. G.T.  

    Ayto einai alh8eia.
    Simera na deis pou mazeftikan oloi oi paparoi sth megalh vrettania gia na syskeftoun kai di8en na 8rinisoun me parkarismena ap'exw ta Phaethon k tis S600(AMG parakalw...).

  8. G.T.  

    Xyrafakia den paizoun spetso...

  9. john savvopoulos  

    Αν κάποιος είναι άχρηστος και τεμπέλης ή στο στρατό θα κάνει καριέρα ή στην εκκλησία που είναι και πιο άνετα.
    Οι ερωτήσεις που θέτεις είναι απλούστατες για αυτό και πολύ δύσκολο να τις απαντήσει κάποιος με ειλικρίνεια.

    Μου άρεσε πολύ αυτό το post, φίλε
    Τη καλημέρα μου.

  10. spetsos  

    @ G.T.
    simera ksirizomai gia ena kai mono logo....exw parti opws sas eixa pei!

    @ jd
    na sou pw tin ali8eia, otan imoun 18 i8ela na kanw kariera sto strato kai to geutika gia ligo to piato auto. De mou exei figei i 8elisi akomi, alla exeis dikio se auto pou les. Ekei exei arketa tzimania mazemena.

  11. greek tv  

    Αμάααααν! ΤΟ ΠΑΡΤΥ παιδιά, ΤΟ ΠΑΡΤΥ!!!!
    Γειά σου "Δάσκαλε"!

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Recent Comments

Listen to radio stations...