asPeirHNh

v 2.0

Archives

Blog tools

SYNC BLOGS page counter

Με ενοχλεί που όλοι υποβαθμίζουν την νοημοσύνη μου και θέλουν να με κάνουν να πιστέψω ότι το μαύρο είναι άσπρο.
Με ενοχλεί που δεν μπορώ να ατενίσω το μέλλον μου με αισοδοξία σε αυτή τη χώρα.
Με ενοχλεί που βλέπω κάθε πρωί τους ανθρώπους γύρω μου να τρέχουν πανικόβλητοι.
Με ενοχλεί που καταστρέφουμε το περιβάλλον για να εξυπηρετήσουμε κάποιες ανάγκες μας.
Με ενοχλεί που η κάθε μορφή εξουσίας δεν σέβεται τους κόπους των πολιτών.
Με ενοχλεί που εκπαίδευση δεν έχει σκοπό να παιδεύσει τους νέους.
Mε ενοχλεί που είμαστε συναισθηματικά εξαρτημένοι από αντικείμενα και όχι από ανθρώπους.
Με ενοχλεί που δεν έχουμε υπομονή και δεν σεβόμαστε στοιχειώδη κανόνες συμπεριφοράς.
Με ενοχλεί που έχουμε χάσει την εμπιστοσύνη και την αγάπη που θα έπρεπε να έχουμε ο ένας στον άλλον.
Με ενοχλεί κάθε τι που μας πληγώνει να επαναλαμβένεται και εμείς θα πρέπει να το δεχόμαστε.
Μα πάνω όλα από με ενοχλεί που δεν μπορώ να κοιτάξω στα μάτια τους γύρω μου,επειδή νοιώθω ότι δεν κάνω τίποτα για να βελτιώσω την κατάσταση που βιώνω καθημερινά.

6 comments

  1. Redgod  

    An kai einai ligo apiasiodokso to post sou re same old story den diafwnw me ola afta pou grafeis...

  2. Ανώνυμος  

    Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα!
    Άστα βράστα είναι όλα!!

  3. Ανώνυμος  

    Εμένα με ενοχλεί που το ΤΕΙ είναι πορνείο... :P

  4. same_old_story  

    kourkouti24 μη προσβάλεις τα πορνεία

  5. greek tv  

    Καλά... μη λέμε τα αυτονόητα!

  6. angelos  

    m enoxlei pou eimai ellinas anamesa se neoellines..

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Recent Comments

Listen to radio stations...