asPeirHNh

v 2.0

Archives

Blog tools

SYNC BLOGS page counter

Σήμερα για πολλοστή φορά επισκέφτηκα μια υπηρεσία ενός υπουργείου,για να πάρω ένα επίσημο έγγραφο.Αρχικά παραλαμβάνω το χαρτί από έναν κύριο,ο οποίος έδινε τα χαρτία στον κόσμο και έλεγε με ένα ανάγωγο ύφος μόλις τα πέρναμε:"Στον τρίτο για υπογραφή!".Μόλις έφτασε η σειρά μου του απάντησα:"Θα μου υπογράψει ο τρίτος?" και με βαριεστιμένο ύφος μου απάντησε:"Στην κυρία ....",πάλι καλά που μου απάντησε...Πάω στο τρίτο,όπου έξω από ένα γραφείο υπήρχε μια ουρά 20 ατόμων,κοιτάζω μέσα στο γραφείο μια κυρία καλοντυμένη και στολισμένη με χρυσαφικά να μιλάει στο τηλέφωνο και μπροστά της να έχει σχηματιστεί ουρά από τους πολίτες που την περίμεναν.Ρωτάω έναν άνθωρωπο:"Για την κυρία ...είστε?" μου απαντά:"Ναι".Μετά από κανα 10 λεπτό άρχισε να εξυπηρητεί η "κυρία",η οποία έβαζε μια υπογραφή στα χαρτία μας.Με κολημένο το ακουστικό στο αυτί και το στηλό στο χέρι έκανε τη δουλεία της.΄Οταν έφτασε η σειρά μου την άκουσα να λέει:"Μην ανυσηχείς θα φτιάξω εγώ σαλάτα!".Εμ,ας κάνει κάτι πιο δύσκολο από το να βάζει υπογραφές και να κουβαλάει τόσα χρυσαφικά πάνω της.

2 comments

  1. G.T.  

    Exw to fai sti fwtia k perimenw ...

  2. angelos  

    pali kala pou de milouse me kamia fili tis gia gkomenous.
    ekei tha xes kathe dikio na ti steileis k sto diaolo...

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Recent Comments

Listen to radio stations...