asPeirHNh

v 2.0

Archives

Blog tools

SYNC BLOGS page counter


Λοιπόν παιδαράδες ήρθα χτες από Τρίπολη αλλά φεύγω αύριο κιόλας για το στρατόπεδο, γιατί έχω μόνο τριήμερη άδεια!Δεν γίνεται να σας ξεχάσω, αλλά δεν γίνεται να σας συναντήσω, διότι δεν έχω καθόλου χρόνο και το fucking program μου είναι αστα να πάνε...Θα μιλήσουμε τηλεφωνικά και να ξέρετε ότι ο φαντάρος έκανε και τρελλή βολή με G3A3 οπλάκι τούμπανο!
Τελικά ο στρατός είναι μια πολύ καλη εμπειρία μέχρι τώρα αρκεί η παρέα που έχεις να αποτελείται από άτομα που και σε καταλαβαίνουν αλλά και τους πιάνεις και εσύ. Λογικά θα φύγω από Τρίπολη στις 22 Μαρτίου με μετάθεση (ένας Θεός ξέρει που θα πάω....ΜΑΚΑΡΙ ΡΟΔΟ!!!!).Όποτε θέλετε μιλάμε ρε ηλεκτρονικά αλάνια!!!

Άν πάτε στην έκθεση της Cisco πάρτε και κανένα διαφιμιστικό και foto για τον φαντάρο!
Να είστε όλοι καλα και να περνάτε ακόμα καλύτερα ρε μόρτες.

3 comments

  1. same_old_story  

    Είσαι ωραίος,πας και Ρόδο...άνετος

  2. greek tv  

    Ρόδος, έξοδοι, πιπίνια... τρελίτσες!
    Λέω να την κόψω την αναβολή μου... χμμμ...

  3. G.T.  

    Και εγώ ήμουν σήμερα εκει που θα είσαι μεχρι τις 22/3...

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Recent Comments

Listen to radio stations...