asPeirHNh

v 2.0

Archives

Blog tools

SYNC BLOGS page counter

Παρακάτω ακολουθεί ένα πραγματικό mail!!!
Παρακαλώ διαβάστε το προσεκτικά και ενημερώστε όλους όσους γνωρίζετε προκειμένου να βοηθήσουμε να βρεθεί ο δράστης...


Καλημέρα
Εχθές τις πρώτες πρωινές ώρες ο αδελφός μου έφυγε για το μεγάλο ταξίδι ……για την « Γειτονιά των Αγγέλων »

Εχθές στις 17/11 περίπου στις 00΄30 στην Πέτρου Ράλλη στο ύψος της Αγ.Αννης
Ένα CITROEN C3 KOKKINO τον διαμέλισε και τον εγκατέλειψε.

Επειδή λόγω της κατάστασης δεν μπορώ να γράψω περισσότερα και για να προλάβω
όποιον φίλο θέλει να βοηθήσει ( γιατί δεν αποκλείεται ο εγκληματίας να προσπαθήσει να το φτιάξει από Δευτέρα πρωί) το KOKKINO C3 είναι χτυπημένο εμπρός από τα μέχρι τώρα στοιχεία –κομμάτια του αυτοκίνητου έχουν βρεθεί .

Οποίος μπορεί να βοηθήσει θα είναι πολύτιμο και οποίος μπορεί να το προώθηση σε άλλα sites που να το διαβάζουν φαναρτζήδες ή αυτοί που πουλάνε ανταλλακτικά
Τον παρακαλώ πολύ να το κάνει γιατί εγώ δεν μπορώ.

Δυο αγγελούδια σε λίγη ώρα από τώρα θα ακούσουν το μεγάλο μυστικό που δεν το λέμε εδώ και 28 ώρες…………….

Αντίο αγαπημένε μου αδελφέ……

My Best Regards

Anna Pavlidou
Travel Consultant
TRAVEL IDEA l.t.d.
17, Akadimias Str
106 71 Athens Greece
Tel: +30 210 3610222
Fax:+30 210 3620600
E-mail: a.pavlidou@travelidea.gr
Website: www.travelidea.gr

4 comments

  1. spetsos  

    Με πρόλαβες man...

  2. Ανώνυμος  

    http://www.siteseein.gr/

    Να που είχε αποτελέσματα αυτή η διαδικτυακή κινητοποίηση. Ο οδηγός που τράκαρε και εγκατέλειψε τον άλλο οδηγό παραδόθηκε στο τμήμα Περιστερίου. Το μήνυμα από τον αδερφό του θύματος:

    ΠΡΙΝ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΣΑΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΟΤΙ Ο ΔΡΑΣΤΗΣ ΠΑΡΑΔΩΘΗΚΕ.
    ΘΕΛΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.
    ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ,ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΕΙΑ,ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ TOY internet ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
    ΑΥΤΗ Η ΜΕΡΑ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΡΧΗ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
    ΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ Ο ΤΕΛΕΥΤΙΑΟΣ..
    ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.
    ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΤΙΓΜΗ..
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ CAPTAINDIM.

  3. Laplace  

    παλι καλα..

  4. angelos  

    sullipitiria stin oikogeneia tou paidiou..
    an kai genika eimai antithetos se tetoia post, to sugkekrimeno me sugkinise kapws..
    eutuxws vrethike o drastis..

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Recent Comments

Listen to radio stations...